fredag den 10. juli 2009

Gratis er godt

Nu er jeg forsynet med et ret veludviklet krejlergen, så alt hvad der hedder besparelser, bonusordninger og lignende snedige tiltag tiltrækker mig som en børnehave mod iskiosken.

Har blandt andet efterhånden været H&M Club medlem i flere år, men synes ærligt talt, at deres koncept har udviklet sig fra at være ganske fornuftigt til at være grænsende til nærigt og ligegyldigt.

Til gengæld er jeg stærkt begejstret for mit medlem af Companys kundeklub; her er et medlemskab, jeg kan forholde mig til: Point svarende til 10% af den samlede købspris og invitation til førudsalg, hvor hele butikken er sat ned til halv pris. Me like!

Ikke mindst når bonuschecken dumper ind af brevsprækken lige præcis i denne måned, hvor jeg ellers ikke må shoppe - men altså, når pengene ikke skal op af pungen, så tæller de ikke, vel...

Ingen kommentarer: