søndag den 12. juli 2009

Hvornår lærer jeg det...?

...at min sarte ansigtshud nødig finder sig i andre produkter end Origins. Var dum nok til at glemme min ansigtsvask på et hotel for en lille måneds tid siden og tænkte, at jeg da bare lige kunne få brugt noget andet op, jeg alligevel havde stående - og som burde kvalitetsmæssigt være ganske i orden.

Men næh nej. "Belønningen" har været små bumser og dumme knopper, som klør og bare ikke ser særligt smart ud. Grumf!

Så der er vist ikke andet for end snarest at investere i favoritten her igen.



Jeg kan i øvrigt ikke anbefale Origins varmt nok. Tidligere har jeg lidt været en troløs skøge, hvad hud- og kropspleje angår, for syntes tit, at produkterne mistede deres virkning efter relativt kort tid. Men Origins holder jeg ved - og det virker stadig. Ud over ansigtsvasken elsker jeg fx også deres bodyscrub med ingefær og en bodycream med lavendel og vanille.

Ingen kommentarer: