lørdag den 4. juli 2009

20 spørgsmål til bloggeren

Egentlig er jeg ikke så meget til den slags, men nu er jeg blevet tagget af Beam i denne lille blogleg, og så må jeg hellere lege med... ;-)

Jeg skal vist tagge tre nye, så det går ud over Nana, Brigitte og Frk BlaBla. Tricket er, at de så selv svarer på spørgsmålene og tagger videre.

Her er lidt om mig:

1. Ting som du aldrig forlader dit hjem uden:
Nøgler, mobil og Dankort/kontanter.

2. Favorit make-up mærke:
Ingen specifikke favoritter, men holder bl.a. meget af nogle ting fra Chanel.

3. Favoritblomst:
Forglem-mig-ej, violer og blå anemoner.

4. Yndlingstøjbutik:
Det afhænger af formålet. Er glad for COS og Zara, men handler også meget gerne forskellige steder på nettet afhængig af humør og behov.

5. Favoritparfume:
Det skifter, men er bl.a. meget begejstret for Tendre fra Prada, Kors by Michael Kors og Lovely fra Sarah Jessica Parker.

6. Høje hæle eller flade sko:
Flade langt det meste af tiden. Er høj og holder af at bevæge mig hurtigt og komfortabelt. Men er da helt sikkert klar over den effekt, det giver, når jeg stabler mine i forvejen lange stænger op på et par stiletter... ;-)

7. Får du gode karakterer?
Jeg er for længst ude over studietiden, men jeg har da gjort det ganske udmærket gennem tiden.
8. Yndlingsfarver:
I garderoben går især sort, grå, hvid, lilla og koral igen

9. Drikker du energi drikke?
Meget sjældent.

10. Drikker du tit juice?
Indimellem - især når jeg selv tager mig sammen til at lave det.

11. Kan du lide at svømme?
Ja, når jeg ellers tager mig sammen.

12. Bruger du en gaffel til at spise dine pomfritter med?
Nej, klør fem fungerer som regel glimrende - med mindre det er på en pænere restaurant.

13. Yndlingscremer:
Origins

14. Vil du gerne giftes en dag?
Ja, hvis den rette mand dukker op.

15. Bliver du nemt sur?
Nej, ikke rigtigt sur.

16. Kan du godt lide at jagte spøgelser?
Hmm, ikke rigtigt.

17. Har du nogle fobier?
Kan være lettere klaustrofobisk anlagt - foretrækker fx gangsæder ombord på fly og er ikke særligt begejstret for elevatorer.

18. Bider du negle?
Sjældent. Og som regel i distraktion.

19. Har du nogen sinde haft en nær-død oplevelse?
Heldigvis ikke - så vidt, jeg ved.

20. Drikker du kaffe?
Ja, men ikke på daglig basis.

Gjorde det jer mon klogere på, hvem der gemmer sig bag skærmen...?!

Ingen kommentarer: