tirsdag den 14. juli 2009

Tip: Test Korres gratis

Hmm, mon det er fordi, jeg skal holde Visa-kortet i ro, at jeg er så begejstret for gratis goder for tiden? Eller har finanskrisen endelig indhentet mig...

Senest på listen over gratis goder er prøver på et bredt udvalg af Korres' produkter. Dem deler de gavmildt ud af, hvis man blot tilmelder sig deres nyhedsbrev (gør det her) og derefter sender navn og adresse i en mail til info@korresscandinavia.com.

Jeg gjorde det fornylig, og der gik ikke mange dage, før min postkasse var proppet med en tyk kuvert. Indholdet var bl.a. bodylotion og bodywash i ganske fornuftige størrelser (ikke mindst til sommerens rejser) + et bredt udvalg af masker, cremer og andet i små portioner i folie.

Jeg har dog ikke nået at teste sagerne endnu, så nærmere anmeldelse kan jeg desværre ikke bidrage med, men nu er tippet da givet videre.

7 kommentarer:

Litzy sagde ...

Genialt tip. Kan dog ikke finde noget på deres hjemmeside om at man kan gøre dette. Hvor har du læst det henne? Nu har jeg i hvert fald sendt en mail afsted, så må vi se hvad der sker. I hvert fald tak for tippet. Gratis prøver kan man altid bruge :)

Litzy sagde ...

Nå mig der var lidt for hurtig. Jeg fandt det. :)
Uh nu glæder jeg mig til at holde øje med postkassen :D

Miss Maybe sagde ...

Godt du kunne bruge tippet - og fandt det rette link. Jeg håber, at de er lige så hurtige til at levere til dig :-)

Miss Maybe sagde ...

Godt du kunne bruge tippet - og fandt det rette link. Jeg håber, at de er lige så hurtige til at levere til dig :-)

C.H.R.I.M.S. C.R.A.M.S. sagde ...

skal man ikke skrive andet end sit navn og adresse? :)

Miss Maybe sagde ...

Nej, bare navn og adresse - og måske lige skrive vareprøver eller lignende i emnefeltet, så de flinke folk hos Korres ved, hvad det drejer sig om :-)

C.H.R.I.M.S. C.R.A.M.S. sagde ...

thanks :D