onsdag den 22. juli 2009

Altså, det der ferie...

...er det virkelig så nødvendigt? Altså at alle mulige andre skal holde det? Og hvis de nu endelig skal, behøver de så lukke deres butikker?

Eller måske det bare ville hjælpe, hvis jeg faktisk kunne finde ud af at tage mig sammen til det der madlavnings- og indkøbsnoget... For supermarkeder holder meget sjældent ferielukket.

I modsætning til min lokale bager, hvor skiltet med "ferielukket" grinede mig op i ansigtet, da jeg kiggede forbi efter en bid morgenmad. Som jeg så glemte i min irritation, så sulten var endnu større, da klokken for længst havde vist frokosttid. Så fluks ned til yndlingssandwichpusher efter at have tilbragt flere timer i frisørstolen med tænderne løbende i vand ved tanken om en italiensk sandwich med bresaola. Men nej, snydt igen! Ih altså. Måske jeg snart skal tage mig sammen til at få købt lidt ind til mit gabende ferietomme køleskab...

Ingen kommentarer: