søndag den 20. november 2011

Sikke en weekend


Med den fine Graphite på neglene, gik turen ud i verden fredag aften. Først til burgere og øl på en hyggelig café og så ellers videre ud i nattelivet på Vesterbro.  

Egentlig var det bare meningen, at det skulle være en enkelt drink, men pludselig var klokken tre, inden jeg dinglede op af trapperne og under dynen. Og så forsvandt lørdagen egentlig ret hurtigt - inden den så stod på fødselsdag, brunt værtshus, kolde øl og mere fest lørdag aften. Og så blev klokken igen snarere morgen end nat, inden jeg fandt hjem igen. Fantastisk weekend. Men så var det også tid til at slappe af i dag.

Mødtes med veninde på Riccos på Frederiksberg og reparerede på den sølle tilstand med kaffe og Vitaminvand. Meget tiltrængt.

Med mig ude var denne fine lille darling, som er flyttet ind i for nylig. Har sendt den mange misundelige blikke, når jeg har set den på armen af andre, så da kæresten skulle en tur til USA med arbejdet, måtte han liiiige sendes en tur forbi en Marc Jacobs butik.

Riccos på Frederiksberg fungerer tilsyneladende også som en art boghandel, hvor læseheste kan afhente bestillinger. Min veninde og jeg fik et temmeligt godt grin over denne pakke og ærgrede os enormt over, at indehaveren ikke dukkede op for at hente sine bøger, mens vi var der. Gad dælme godt se, hvad der mon er for en størrelse, der har bestilt bøger som: "Mænds seksuelle puls", "Den Maskuline Mand" og "Mama Gena's Marriage Manual". 


Efter kaffen var det tur til at synke ned i biografens bløde sæder til et par timers afslappet underholdning. Holder meget af Falkoner Biografen for generelt at have fornuftig benplads og gode sæder. Når det er muligt, booker vi altid på sofarækkerne bagerst. Ahhh.
På programmet var "Niceville" - vi er nemlig med i Biografklub Danmark - en fed måde at få set nogle forskellige film, man måske ellers ikke lige ville vælge.
Den kan i øvrigt anbefales!
Nu er jeg så sunket ned i sofaen med blogging på computeren, Wordfeud på iPhonen (pokkers afhængighedsskabende tidsrøver), burger og pomfritter i maven (SÅ tiltrængt med andendagstømmermænd) og kærestens gode selskab. Ahhh. Fantastisk weekend.

Ingen kommentarer: