mandag den 21. november 2011

Blomstret behagelighed


På sådan en kold, trist og grå mandag morgen, hvor weekendens tømmermand stadig hærger i kroppens yderste afkroge, må man finde glæden i de små ting. Også selvom det kan være noget småsært. Så her til morgen begejstres jeg over, at jeg ikke altid er det hurtigste dyr i skoven (knallert på haven, skarpeste kniv i skuffen - you know the drill...) For faktisk har jeg flere gange overvejet at ekspedere dette tørklæde videre via Trendsales. For det var måske lige rigeligt blomstret på mormormåden og blev derfor slet ikke brugt nok til at retfærdiggøre den oprindelige pris. 

Men pludselig har det fået en berettigelse. Ikke mindst i at være kæmpestort og i en blød blanding af uld og silke, som pakker mig ind i et kærligt kram om halsen og holder vinterkulden på afstand. Og så er det en glimrende kontrast til alle de der leopletter, som jeg egentlig også selv elsker, men samtidig nemt får lidt for meget af. Så i dag står påklædningen på striber (surprise...), blomster og flade sneaks med nitter. Så kan mandagen sgu bare komme an!

Ps. Beklager det elendige billede. Det var alt, hvad iPhonen lige kunne snige sig til her ved mit skrivebord. I virkeligheden er bundfarven dyb navy og ikke spor støvet.

Ingen kommentarer: