tirsdag den 29. november 2011

Marni for H&M - endelig et interessant designsamarbejde!


(billeder H&M)

Må blankt erkende, at det er meget længe siden, at H&M's designsamarbejder har appelleret til mig. Tror faktisk, at det går helt tilbage til Stella McCartney. Og jeg vil slet ikke begynde at udbrede mig om samarbejdet med Versace - bare nøjes med at konstatere, at der findes mange forskellige stilarter - og det meget kulørte, eksotiske og bling'ede univers er slet ikke noget for mig.

Men det er næste samarbejde til gengæld. For 8. marts præsenterer H&M en kollektion (til begge køn) i samarbejde med Marni. Now we're talking. 

The collection mixes Tribal prints with Bauhaus graphics in a playful, colorful way that catches the sporty but always so chic world of Marni.

Især det grafiske lyder helt vildt godt. Marni kan noget med print, som jeg er helt pjattet med, og jakken på modellen lover rigtigt godt. 

Ingen kommentarer: