mandag den 30. maj 2011

Noget om gaver

Kender I det med, at det indimellem er mindst lige så sjovt at give gaver som at få dem....? Sådan har jeg det i hvert fald. Især når man rent faktisk finder noget, som er lidt ud over det sædvanlige.

Min søde veninde M havde fødselsdag sidste weekend, men der var jeg desværre til bryllup i Wien. Men gave skal hun da have. Og ikke bare en hvilken som helst gave. Så jeg har søgt vidt og bredt - og har simpelthen fået specialfremstillet den (synes jeg i hvert fald selv) fineste gave, jeg længe har set. Designet bare til hende, one-of-a-kind - og meget meget fin.

Men eftersom jeg ved, at M læser med herinde, må I nøjes med den meget fine indpakning - i hvert fald indtil, at hun har fået gaven i aften. Og jeg ved faktisk ikke, hvem der er mest spændt - mig eller hende :-)

Ingen kommentarer: