tirsdag den 10. maj 2011

Mere vil have mere...


Det der med at have penge stående på min Trendsaleskonto er vist ikke særligt sundt. Jeg plejer ellers at have en fornuftig selvdisciplin, men af en eller anden grund har finsager fra Mulberry bare en forunderlig evne til at forvandle min rygrad til udkogt spaghetti. Men altså, se lige. Er den ikke fiiiiiin :-D

Igen en sag jeg har holdt øje med en periode og blev kun mere og mere forelsket i det fine print - ikke mindst fuglenes lethed i elegant kontrast til det grovere læder. Og eftersom jeg ikke har set den før, frygtede jeg, at ærgrelsen ville blive for stor, hvis den smuttede fra mig. "Og den kan jo altid sælges igen," som min evindeligt kloge mor sagde ;-) 

Så nu går jeg igen og venter utålmodigt på posten... 

6 kommentarer:

Kira sagde ...

Uh, en spændende sag!

Miss Maybe sagde ...

Ja, ikke. Er SÅ spændt på at se den i virkeligheden - kan næsten ikke vente på, at den dukker op.

Noget helt andet end din tiger-dame, men nok egentlig også det, jeg er så glad for ved Mulberry - at de virkelig formår at forny sig og spænde bredt - men samtidig med en overordnet fællesnævner.

EvaK sagde ...

Åh hvor er den fin :)
Er selv fan af Mulberry og er i gang med at spare op til en Alexa.

Miss Maybe sagde ...

Tak tak :-)
Alexa lyder heller ikke skidt. Hvor langt er du i projektet?

EvaK sagde ...

Er cirka halvvejs. 8000kr er jo også en sjat penge, hehe. Men måske jeg ender med at købe en brugt, for jeg så der var et par stykker til salg på Trendsales.

Miss Maybe sagde ...

Ja, der skal lidt til - men flot, at du er så langt. Og ja, Trendsales kan være en god hjælp - bare se mine seneste taskekøb :-D