tirsdag den 3. maj 2011

Indimellem elsker jeg Trendsales

...eller, det gør jeg faktisk nok for det meste. For selvom jeg indimellem godt kan blive lidt anstrengt over potentielle købere, som stiller en masse spørgsmål, for så derfor ikke at komme med så meget som et "tak" til svar, men bare forsvinder fra jordens overflade igen. Eller som vælger at byde hovedløst langt under den ellers angivne mindstepris (for godt nok er jeg altid frisk på at handle, men turen på posthuset skal altså også lige give mening). Så er der altså også en masse godt ved sitet. Som muligheden for at slippe af med alle de ting, som ellers bare ville fylde op i garderoben (I ved, det der, som man ikke helt har lyst til at smide ud eller give til genbrug, men som man nok egentlig godt ved, at man ikke får brugt...) Og for at gøre gode kup. Som jeg lige har gjort mig i dag (håber jeg da...) 

Se bare - fin silkekjole fra Thomas Burberry. Aldrig brugt og stadig med prisskilt - og en oprindelig pris på 1300 kroner (eller 910 på udsalg). Min pris: 275 inkl porto. I like! Og så er jeg vist også i gang med at lave en ret fin byttehandel med en ting, jeg har haft kig på derinde ret længe, så jeg skriver pt med ret krydsede fingre :-)

Ingen kommentarer: