søndag den 15. maj 2011

Fortæl mig dine hemmeligheder...


 

...sådan stod der på forsiden af den her lille fine bog, jeg faldt over på toilettet på en kaffebar forleden. Er det ikke fint. Sådan på ægte dagbogsmanér, men uden hængelås. 
Her kunne man altså blive befriet for den slags tanker og tystheder, der rumsterer rundt i hovedet og ikke kan komme ud. 
Jeg kunne naturligvis ikke dy mig for at bladre lidt, og der var faktisk overraskende mange, der havde delt deres inderste tanker. Nogle tydeligvist mest for sjov, andre helt sikkert i den alvorlige ende af skalaen. Virkelig et skægt koncept!

2 kommentarer:

Kira sagde ...

Hvor herligt! Jeg elsker, når der bliver tænkt lidt ud af boksen, og der bl.a. bliver fundet på små, fine som dette. :)

Miss Maybe sagde ...

Præcis, det er SÅ cool med små overraskelser som den her :-)