lørdag den 7. maj 2011

Casual lørdag på landet

Jeg har forladt storbyen for en stund og er taget på landet - og så skal der jo et casual outfit til. Ikke mindst fordi det er lørdag, og jeg har et par timer i bil foran mig. Roadtrip til Jylland, yes yes :-)
 Jeg ved ikke lige, hvorfor fødderne blev så slørede. Syntes da, at jeg stod stille. Ballerinaerne fra Marc by Marc Jacobs er en stor favorit for tiden - de giver lige lidt ekstra til et ellers plain outfit.

Guld i lag - et par favoritter fra Arena.

4 kommentarer:

Betina sagde ...

Blå skjorte, jeans og ballerinaer fungerer altid. God tur på landet.

//Betina

Kira sagde ...

Ballerinaerne er ALT for fine! Så er det sagt. ;)

Cecilia sagde ...

lækkert... hvor er skjorten fra? :)

Miss Maybe sagde ...

Tak tak alle 3 - jeg bliver jo helt overvældet. Følte mig jo faktisk temmelig plain og basic :-)

Men ja, elsker virkelig ballerinaerne - totalt udsalgskup fra sidste sommer - og skjorten er faktisk bare fra H&M - købt for den fantastiske sum af €9.90 i Berlin for nogle uger siden. Den er stribet - som det kan ses på detaljebilledet, og jeg er vild med de mørke knapper, som lige giver lidt ekstra.