tirsdag den 10. maj 2011

En fantastisk aften

Jeg var så heldig at være inviteret på date i går aftes. Kæresten og jeg har indført, at vi en gang om måneden skiftes til at invitere den anden ud - og igår aftes var det hans tur til at arrangere. For første gang - og det var han altså god til. Blev først placeret på et tæppe på et grønt område med besked om at vente der - og ikke længe efter dukkede han op med lækker sushi og kølig champagne. Og allerede der var jeg egentlig rigtigt godt tilfreds. 

Men aftenen sluttede slet ikke der - for desserten blev serveret af Siciliansk Is på Skydebanegade, og har du ikke været der, så se at komme afsted. Paradis go home, siger jeg bare. Og så er jeg ret begejstret for konceptet om, at man vælger mellem tre størrelser bæger eller vaffel og vælger op til tre slags is derefter - så man faktisk kan få et lille bæger med tre slags is. Lige noget for mig!

Og så gik turen videre - igen. Nu til Husets Teater, hvor vi havde billetter til forestillingen "Far skal dø" - en fantastisk oplevelse. De fem skuespillere var fantastiske på hver sin måde - Ellen Hillingsø har en fantastisk mimik - og de andre var også så fede. Forestillingen går kun til og med lørdag - så se at book billetter!

Jeg havde så travlt med bare at nyde og hygge om kæresten, at jeg ikke fik taget billeder. På nær af mine fine sko, som langt om længe kan luftes igen efter den lange vinter. De var selvskrevne, da jeg jo fik dem af kæresten i julegave!


Højre sko har desværre fået et par ærgerlige skrammer efter et stunt ned af en lidt for stejl trappe, men det ses heldigvis ikke rigtigt, når musikken spiller, solen skinner og fuglene synger! 

Ingen kommentarer: