tirsdag den 17. januar 2012

Snapshots fra min weekend #5

I denne weekend, som takket være Londonturen begyndte allerede torsdag (flere af den slags weekender, tak!), har jeg...


















...moret mig over finurlige britiske skilte.


















...spist lækre tapas på en lille restaurant i Covent Garden inden en tur i teateret.


















...vandret langs Themsen og været forbi mit yndlingsbogmarked.

















 ...nydt udsigten til London Eye (og blå himmel!!!) fra vores dejlige hotelværelse.














...spist nem og hurtig frokost på Yo Sushi! Ikke det mest fancy sushi, men det er nemt og hurtigt, når man ikke vilde spilde alt for meget værdifuld shoppetid på frokostpauserne - og samtidig have god og sund mad.
















...set Tower Bridge fra et nyt perspektiv i en lille park, som jeg helt sikkert bliver nødt til at vende tilbage til.

















...shoppet. Dog mest til min mor, men der var da også lidt til mig i et par af poserne.


















...været på den fedeste sightseeingtur i en klassisk gammel Mini.
















...spist kulørte (og ikke spor overvurderede) macaroons og drukket lækker te på Ladurée i Harrods. En hyggelig lille tradition.


















...set årets første påskelilje. I januar. Hello global opvarmning.















...fået den vildeste mængder prøver af en sød (og ret forvirret) ekspedient ved REN-skranken i Liberty sammen med mine køb. Jeg mener, vi talte, at der var over 30 prøver i alt - vildt fedt.
















...undret mig lidt over briternes idé om mode. Det er langt fra alle, der går Kate Moss i bedene. Var det eksempelvis noget med et par pailletbesatte granny pants.



















...nydt at bo to minutters gang fra Big Ben.




...blevet forkælet med lækker chokolade af kæresten, som (heldigvis) var glad for at få mig hjem igen.

1 kommentar:

Øglemor sagde ...

*Dybt suk*

Er misundelig. På det hele. Ser ud til at have været en aldeles fantastisk tur!