fredag den 6. januar 2012

Looking forward to...


...London. På denne tid i næste uge er jeg i en af mine yndlingsbyer i hele verden. Skal bare hygge, shoppe og slappe af. I godt selskab. Det er efterhånden ved at være en tradition, at min mor og jeg tager på tøsetur sammen, og vi har begge en enorm forkærlighed for London. Min stammer i høj grad fra, da jeg var så heldig at bo derovre - noget jeg virkelig godt gad igen, hvis det kunne hænge sammen med både mit og kærestens arbejde. Men har jo heldigvis stadig et langt liv til at nå den slags i!

For denne gang må jeg nøjes med fire dage - og jeg ved, at det er alt for kort. Det ville fire måneder nu nok også være. Der er jo så meget at se og opleve. Til gengæld glæder jeg mig over, at en veninde og jeg allerede er igang med at overveje en Londontur sammen til efteråret. Krydser fingre for, at det lykkes for os.

Ingen kommentarer: