onsdag den 4. januar 2012

Kald mig bare last mover...





Som sådan cirka den sidste i København og kun omkring halvandet århundrede efter, at hele hypen omkring Agnes Cupcakes for alvor tog fart, lykkedes det mig endelig i går at sætte gaflen i sådan en omtalt størrelse. Takket være min søde veninde, som pludselig fandt et gavebevis i sine gemmer, som var lige på grænsen til at løbe ud, så blev spontant inviteret på kaffe og kage. 

Vi delte en Red Velvet, en Cheesecake og en Gulerodskage, så vi kunne smage lidt forskelligt. Men jeg må nok blankt erkende, at jeg ikke er synderligt imponeret. Bevares, de er da vældig fine med stjerne på toppen og alt det der. Og de smager da også ganske glimrende. Men så heller ikke mere end det, synes jeg. 

Så det bliver nok ikke dér, jeg umiddelbart kommer til at formøble min formue. Til gengæld har min veninde og jeg aftalt et besøg hos Nicolas Strangas i nærmeste fremtid - for der tror jeg, at min iøvrigt temmeligt søde tand vil komme i himlen! 

2 kommentarer:

Mette sagde ...

Haha.. Hvis det kan trøste dig, så har jeg endnu til gode at prøve dem ;)

Miss Maybe sagde ...

Hehe, tak for trøsten :-) Og altså, hvis du spørger mig (som dog må indrømme at være lidt et kageøre) så ville jeg nok vælge at ofre mine penge (og kalorier) på noget andet. Jeg synes ikke, at du er gået glip af det vilde.