tirsdag den 17. januar 2012

Gråt og glitter

Det bliver lidt "dagens puslespil" igen - men der er håb i fremtiden for et bedre spejl (og mere plads = mindre rod i baggrunden. Forhåbentlig...)

Anyway, er hoppet i endnu et Londonkøb - skøn, tynd, blød strik fra COS i 100% uld, som ikke er i nærheden af at kradse. Helt perfekt. Er gået efter at købe ting, der kunne opgradere min garderobe fra det lidt for comfy til noget mere smart - og det er faktisk lykkes meget godt. Følte mig i hvert fald glimrende tilpas til det møde, som var på programmet fra morgenstunden.

Et lidt bedre kig på trøjen. Elsker at den er meleret, så den ikke bliver helt plain.

Et kup fra sidste år - tynde coatede jeans fra Vila, som ikke kostede mere end et par hundrede, men som jeg allerede har skambrugt. Elsker overfladen, der lige opgraderer looket, uden at det bliver for pænt og kedeligt.

Har jeg sagt, at jeg elsker mine nye støvler. De strammer en anelse over vristen, men jeg er sikker på, at det snart går over. Og derudover er de åh så comfy. Lægger stort set ikke mærke til, at jeg har hæl på - og det er altså stort for et udpræget comfort creature som mig.

Nok et af sidste års bedste kup. Billig bling fra Ebay - som præsterer at få et ganske ordinært look til at se lidt mere lækkert ud. Very likeable. Har nok allerede haft den på de første ti gange. Mindst. Absolut alle pengene værd! (ikke mindst fordi, den stod mig i under 150 kroner - what's not to like!!!).

8 kommentarer:

Øglemor sagde ...

Så fint outfit! Elsker trøjen. Og skoene. Og kæden! MÅ altså ud og investere i noget statements-bling. Gerne billigt, så det ikke gør så meget, hvis Varanen hærger det. Hvilket han jo nok vil gøre... Mon din kæde stadig kan findes på eBay. Hmm... :-)

Miss Maybe sagde ...

Ih tak, hvor er du sød :-)

Halskæden er stadig at få på Ebay - faktisk lige her: http://www.ebay.com/itm/Color-and-Size-Optional-Bronze-Gun-Black-Rhinestone-Pure-Handcraft-Necklace-/260928809076#ht_5092wt_956

Jeg valgte den største størrelse og i gun black og kom derved af med knap $24 - meget overkommeligt.

(men jeg fralægger mig altså et hvert ansvar for potentielt at komme til at friste dig igen... ;-) )

Øglemor sagde ...

Must. resist. (men det er da godt nok billigt, hva'?!)

Miss Maybe sagde ...

Jeps, megabilligt. Og gratis forsendelse :-) (bare tænk, at det ikke er mange latte'r du skal opgive for at "have råd"...)

Guapizimo sagde ...

Det er godt nok en fin kæde! Ebay har mange fristende herligheder! :D

Miss Maybe sagde ...

Ja, det kan være farligt fristende. Især når det også er billigt.

Mette sagde ...

Umm, lækkert look! Kom forbi via Øglemor, men her må jeg da helt sikkert forbi igen :)

Miss Maybe sagde ...

Ih tak - og velkommen til. Hvor hyggeligt. Jeg har efterhånden fulgt med hos dig noget tid og holder meget af dit finurlige univers.