torsdag den 19. januar 2012

Når det nu ikke kan være anderledes...


...og vejret rent faktisk insisterer på at være gråt, vådt og koldt - og jeg endda var nødt til at vove mig ud i det på cykel på en dag, som aldrig helt burde være begyndt, men nok bare burde være foregået under dynen...


...hjælper det alligevel en smule på den der trætte, ynkelige og smadrede undskyldning for en krop, der tilsyneladende giver sig ud for at være min i dag, at jeg kunne pakke computer, notesbog og arbejdstelefon sammen og rulle mig ind i nye yndlingsstriber på fødderne med benene op og Tina Dickows melankolske toner dryssende ud af højtalerne, mens jeg forsøger at få lukket dagens projekter og ignorere, at det i går lykkedes mig at skære spidsen af højre pegefinger, og det derfor gør møgondt, hver gang den ved en fejl rammer en tast på computeren. Og det er altså lidt for tit.

Ingen kommentarer: