onsdag den 11. januar 2012

Om præcis ét døgn

Checker jeg ind her! Og hvis der skulle være nogen tvivl, så GLÆDER jeg mig til London. Er jo ellers ikke fordi, jeg ikke kommer udenfor landets grænser, men London er bare noget særligt. Og især noget særligt fordi, jeg er i selskab med min søde mor, som bare er totalt yndlingsrejsemakker. Vi er nemlig ret gode til at shoppe, sightsee'e og i det hele taget bare hygge. 
Er iøvrigt meget spændt på hotellet. Det åbnede sidste år og er med sine over 1000 værelser det største i London. 

Er også ret spændt på værelset. Vi har forkælet os selv lidt ekstra og booket et værelse med "iconic view" - vores er vist så godt nok mod London Eye, men det er jo absolut heller ikke skidt. Bare dét at stå op hver dag med udsigt til London - ahhh!

Men altså... Det ser da meget godt ud... Ikke at vi egentlig planlægger at skulle bruge særligt meget tid på værelset. Vi skal jo ud og se og opleve. Men derfor er det da fedt med gode rammer alligevel. Og så er der internet på værelset, så det kan være, at jeg lige kigger ind undervejs.

Billederne har jeg lånt her - hvor jeg også har booket hotellet. 

5 kommentarer:

Øglemor sagde ...

Årh, nice. Er slet ikke misundelig. Nætter med maratonamning og uendeligt antal opvågninger, kombineret med timelange traveture med barnevognen for at få Varanen til at sove, er da langt at foretrække. Eller... ;-)

Rigtig god tur. Glæder mig til at høre om turen og se, hvad du får shoppet.

Miss Maybe sagde ...

Tak søde Øglemor - og forstår godt, at du indimellem kunne bruge bare en lillebitte pause. Men altså - til gengæld har du altså bare de to lækreste reptiler derhjemme. Og den slags kan man jo slet ikke shoppe sig til. Der mangler jeg altså stadig at kunne være med :-)

Øglemor sagde ...

Nja, altså - engang imellem skal man bare kigge godt i dba's bortgives-sektion; der kan man være heldig at finde et reptil eller to ;-)
Arj, jeg vil ikke af med dem, men jeg låner dem gerne ud. Så jeg fx kan komme et smut til yndlingslondon :-)

Beam sagde ...

God tur! Glæder mig selv til BERLIN om et par måneder (orker ikke lige at ændre det til små bogstaver...). Hotellet ser lækkert ud men forhåbentligt er det ikke der, I kommer til at bruge mest tid.

Miss Maybe sagde ...

@Øglemor - hvis jeg nu kendte dig ude i den der virkelighed, agerede jeg gerne reptilzoo et par dage, så der også kunne blive lidt yndlingsLondon til dig!

@Beam. Tusind tak. Berlin lyder også skønt. Var der et par uger sidse år og var meget begejstret.