onsdag den 18. januar 2012

Se, hvad den søde postmand kom med til mig...


...eller, ret skal være ret - egentlig er de søde i den her sammenhæng faktisk mine forældre, for pakken var en gave fra dem. Fik nemlig en superlækker plaid af dem i julegave, som dog desværre viste sig ikke helt at være den farve, min mor havde håbet. Men under træet kom den, for der skulle jo være noget at pakke ud - og så syntes hun, at vi i stedet sammen skulle finde noget, der var lige i øjet. Og det må jeg sige, at vi gjorde!


...et fuldstændigt overdrevent og ekstravagant køb, som jeg nok aldrig selv ville have smidt den slags penge efter. (hvorfor ved jeg egentlig ikke helt - for havde det i stedet været et garderobekøb til samme pris, havde jeg muligvis været meget mere medgørlig. Har da flere gange spontanshoppet tasker, der har trukket væsentligt værre tænder ud på visakortet. Oh well...)


Jeg har flere gange sukket hengivent over kombinationen af åh så blød uld, klare farver og finurlige striber, og jeg elsker allerede, at den fine plaid ligger og pynter på min sofa. Fantastisk gave - og på en måde vækker den næsten endnu mere begejstring på sådan en helt almindelig, grå og småkold januardag.

Desuden er den fine plaid også en påmindelse om, at jeg nok bør prioritere bolig over garderobe i lidt højere grad i år. Det ser nemlig pt ud til, at der er betydelige forandringer på vej på boligfronten inden for de næste måneder. Og den slags har det med at koste penge.

2 kommentarer:

Ida sagde ...

Hvor er det smukt.
Er selv helt vild med Missoni og var jeg milionær ville jeg købe alt fra dem :)
Stort tillykke med det :)

Miss Maybe sagde ...

Tak :-) Og den er ikke alene fin, men også dejligt varm. Perfekt til en trist gråvejsdag som i dag!