mandag den 25. januar 2010

Vinterfavoritter til hænder og læber...

Der er ikke noget som vinter og kulde, som kan smadre læberne og udtørre hænderne. Så jeg vil lige dele et par skønne produkter med jer, som er med til at redde mig gennem vinteren.

Den lille turkis bøtte er Smith's Menthol And Eucalyptus Balm. Den er i samme serie som Smith's Rosebud, som stormede frem for et par år siden - men har bare en frisk duft af mentol og eucalyptus. Og så er jeg helt vild med den bedårende metaldåse :-)

Tuben er nok noget nær den ultimative håndcreme: Kiehl's Ultimate Strenght Hand Salve - som sjovt nok også indeholder eucalyptus (jeg begynder at se et mønster...) Cremen er fed, men trænger lynhurtigt ind og efterlader hænderne lækkert fugtede længe efter.

4 kommentarer:

.m. sagde ...

Skønne sager i smuk emballage :) Køber du det i lufthavnen og til hvilken pris ca - så skal jeg jo holde udkig i weekenden :)

Kh M

Miss Maybe sagde ...

Dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste, som forelsker mig i emballage - og ja, de er rigtigt fine :-)

Har dog ikke købt sagerne i lufthavnen - men i New York, men jeg mener faktisk, at Kiehl's findes i Kastrup :-)

Signe sagde ...

Ihh, er altid på jagt efter den perfekte håndcreme. Mine hænder er nemlig altid vildt tørre..
Så må da vist hellere få prøvet den der Kiehl-ting. - kan man mon købe den i DK??

Miss Maybe sagde ...

Den kan helt sikkert anbefales. Jeg ved faktisk ikke, om man kan få det andre steder i Danmark end i lufthavnen. Men hvis det er, så skal jeg til London inden så længe, og så kommer jeg gennem lufthavnen og køber gerne - eller i England, hvor det også kan fås. :-)