fredag den 22. januar 2010

Endnu billigere Rykiel

Hmm, det er da helt vildt, som Sonia Rykiel sagerne bliver sat ned hos H&M. Så det er vist nu, der skal handles, hvis du ikke allerede har fyldt skufferne op med hendes fine sager. For der er faktisk overraskende mange størrelser tilbage.

Hvis jeg ikke holdt så stædigt fast på mit shoppestop (som jeg lige har fået endnu mere grund til, for der er kommet endnu en London-tur på programmet - jubiii), ville jeg være fælt fristet til at smide disse fine sager i kurven:
Hjemmesko til 39,95

Body til 59,95

Bh til 49,95

Silkekimono til 49,95

Bh til 49,95

Alle de fine sager findes under udsalg --> undertøj, på nær hjemmeskoene, som ligger under accessories.

Men jeg ville skynde mig, for mon ikke der er mange andre, som også har fået øjnene op for det gode tilbud?

Ingen kommentarer: