onsdag den 27. januar 2010

Bytte bytte - vanter...

Nogle gange har man lov at være heldig... Jeg har længe drømt om et par luffer til at holde mine små fingre varme her i vinterkulden. Faktisk har jeg været forelsket i disse smuksakker lige siden før jul, hvor min veninde viste mig dem - men de var en julegave til hendes svigerinde. Suk!

Men så kom min veninde igår og fortalte, at de fine vanter alligevel ikke lige var noget for hendes svigerinde, så hun ville gerne af med dem. Men byttefristen er overskredet.
Den chance kunne jeg ikke lade gå forbi, så jeg bragte fluks et tilgodebevis til COS (hvor vanterne iøvrigt er fra) i spil. Og bytte-bytte-købmand :-)

Der, hvor det bliver lidt sjovt, er, at tilgodebeviset faktisk stammer fra et halstørklæde, som jeg fik af samme veninde til jul, men som ikke lige fungerede for mig. Så faktisk har jeg bare fået vanterne af hende som julegave - ad omveje....

Ingen kommentarer: