søndag den 10. januar 2010

Hurra, jeg har været ude!

Utroligt som en grundig omgang sygdom kan gøre en glad for de små ting i hverdagen. Som at kunne tage på café med veninderne. For trængte godt nok til at komme lidt ud efter at have været underdrejet under dynen i en uge. Jeg sørgede dog for at pakke mig godt ind, så jeg ikke bliver syg igen.

Men jeg synes godt nok, det er svært at være fashionabel her om vinteren - især fordi jeg virkelig ikke gider fryse. Derfor er der også langt mellem dagens - som i MEGET langt, men jeg håber at blive lidt bedre...

Støvler fra Ash, jeans fra Only, cardigan fra Thomas Burberry & tørklæde fra COS

Ude med skindjakke fra Provider, kæmpe halstørklæde fra Only og taske fra Givenchy

Lidt tættere på...

Nittedetaljer. Armbåndet er en julegave fra min søde veninde Mette

Ingen kommentarer: