mandag den 10. august 2009

En skøn synd...

Som nævnt kom jeg for nylig til at overtræde mit shoppestop til fordel for (endnu en) skøn taske til samlingen. Og jeg har absolut ikke fortrudt, at jeg lod Visakortet komme på arbejde og lukkede et nyt mærke ind i taskesamlingen, som ellers hidtil har grupperet sig indenfor Botkier, Marc Jacobs og Mulberry.

Faktisk er jeg særdeles godt tilfreds med, at Givenchy nu er trådt ind i samlingen, og jeg kan absolut kun anbefale at holde øje med mærket. Lækkert læder, god kvalitet og gennemførte detaljer. I like.



Er den ikke bare skøn? Og så endda til halv pris!

3 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Jeg voldelsker den på det grusomste!

Fantastisk godt køb - håber de andre i din samling, har taget godt imod den!

Miss Maybe sagde ...

Jeg kan kun erklære mig enig - er fælt godt tilfreds med, at jeg hapsede den. Vandrede en lang tur rundt i lufthavnen og forsøgte at overbevise mig om, at den slet ikke manglede i samlingen, men kunne godt mærke, at jeg ville komme til at fortryde, hvis jeg ikke skyndte mig at snuppe den!

Charlotte D sagde ...

*SUK*

That's all I have to say!