søndag den 9. august 2009

Min indre krejler...

Jeg burde nok egentlig have været jyde. I hvert fald er jeg i besiddelse af et gevaldigt krejlergen. Og det er faktisk ikke det værste, man kan have, når man samtidig er forsynet med en lidt for god evne til at indkøbe nye sager til garderoben igen og igen - og der er jo grænser for, hvor meget tøj man egentlig kan få gået med.

Derfor har jeg flere gange med stor fornøjelse frekventeret Trendsales Live som sælger - og har da også fået glimrende resultater ud af det, indtil jeg syntes, at standene blev for dyre og erhvervssælgerne for mange.

Så jeg blev lykkelig, da en i min gade tog initiativ til at holde loppemarked. Og det løb så af stablen i går. Jeg havde ikke de vilde forventninger på forhånd, men havde da fået sorteret en masse fra - også af den slags ting, som jeg ikke normalt ville gide sætte på Trendsales (=for meget arbejde ifht beløbets størrelse). Og så havde jeg shanghaiet skøn veninde med laber garderobe, som også godt kunne bruge lidt ekstra luft i både skab og økonomi.

Det var virkelig en fest. Solgte egentlig ikke store og dyre ting, men alt fra en 5'er og opefter. Og det var bare SÅ hyggeligt at møde de folk, som bliver glade for ens ting. Fik bl.a. det største kram af en teenagerpige, da jeg gik med til at sælge hende en fin Mulberrypung til en pris, hun kunne overkomme. Helt fantastisk.

Og nu kan jeg sætte lidt over 3000 kr ind på opsparingen til min NYC-tur - og ikke mindst glæde mig over, at der er meget mere plads i skabet, end der var indtil i går.

Ser allerede frem til, at vi gentager successen næste år!

Ingen kommentarer: