søndag den 16. august 2009

Fine Topshop fristelser

Sidder og søndagssumper efter nogle særdeles hektiske dage med forberedelse til og afholdelse af stor festivitas i anledning af min søde mors fødselsdag.

Og så er det jo pokkers nemt at blive lokket lidt rundt på nogle af de utallige fristende webshops i cyberspace. Hvis det ikke var fordi, jeg gerne vil holde fast i mit shoppestop, ville det absolut ikke være tosset, hvis de her fine sager var på vej i min retning.


Ovenstående to par kunne faktisk være en helt ok grund til at dispensere shoppingstoppet midlertidigt, for mangler faktisk (og ja, en helt reel mangel - ikke en har-ikke-lige-nogen-i-denne-farve/model/udførelse mangel...)
Et knap så konkret behov har jeg for de her skinny ruskindsbukser - de er bare skønne og ville være en dejlig tilføjelse til vintergarderoben - både til sart silke og grov strik.

2 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Jeg har de pudderfarvede flats, og de kan kun anbefales!

De er skønne at have på, og virkelig fine at se på.

Jeg beklager, jeg ikke er så stor en hjælp med shoppestoppet :D

Miss Maybe sagde ...

Nej, du er nemlig overhovedet ikke spor til hjælp ;-) Det er nemlig dig, der har inspireret mig til at kigge efter dem - og tak for det! :-)