tirsdag den 25. august 2009

Back to life...

Beklager stilheden, men humøret har ikke rigtigt været til at blogge her de seneste dage. Inspirationen har manglet. Men det nytter jo ikke at sætte verden i stå, bare fordi man er trist og ked, så nu må jeg på banen igen.

Og det passer meget godt med, at søde Nana fra Nanas Rum har tagget mig i en lille blogleg.

What is your current obsession?
Ikke at shoppe - det lyder måske lidt spøjst, men jo færre penge, jeg bruger for tiden, jo mere er der at shoppe for i NYC om en lille måned.

What is your horoscope and do you relate?
Jeg er fisk, og jeg kan da se nogle fællestræk, men ikke noget, jeg går synderligt meget op i.

What are you wearing today?
Sorte skindballerinaer med lakdetaljer fra Tommy Hilfiger, grå pencilagtig nederdel fra Diesel, sort t-shirt fra COS, grå læderjakke fra Kate Moss for Topshop, pudderfarvet Rabens Saloner tørklæde og min pt favorittaske fra Givenchy.

What is the last thing you bought?
Ovennævnte taske fra Givenchy.

What’s for dinner?
Godt spørgsmål - det må afgøres i supermarkedet på vej hjem.

What’s your favorite decade, fashion wise?
1920'erne - der kunne kvinderne altså noget med at klæde sig. Charlstonkjoler og cigaretrør - ja tak!

What are your must haves for winter?
Gode støvler, min pelsvest på 4. sæson, UGG-støvler til de koldeste dage, læder og tynd strik i lag.

What would you love to be able to afford?
En stor lejlighed med tagterrasse, havudsigt, walk-in closet og de perfekte møbler at fylde i den.

What is your favorite piece of clothing from your own wardrobe?
Det skifter, men skiller mig aldrig af med min Mulberrytaske med fletdetaljer i gunmetal, min pelsvest, en halskæde, som er et arvestykke fra min mormor, mit højtelskede ur, og den Ole Lynggaard ring jeg fik til min fødselsdag sidste år.

What is your dream job?
Det har jeg mere eller mindre

What’s your favorite magazine?
Britisk Vogue

What do you consider a fashion faux pas?
At følge moden slavisk istedet for at være opmærksom på, hvad der klæder én.
Mærker fra top til tå uden personligt touch eller sammenhæng

Describe your personal style?
Ikke helt så defineret, som jeg gerne ville have den, men det går langsomt fremad.

Which Beatle is your favorite?
Ingen umiddelbart. De var sejest sammen.

What are you proud of?
Min familie, mine veninder og mit firma.

Ingen kommentarer: