søndag den 31. oktober 2010

Weekend i striber og pletter

Puha, sikke en weekend. Er endelig lige landet hjemme i min lejlighed efter at have været "hjemløs" i weekenden. Havde nemlig lånt min lejlighed til min venindes familie, og så snuppede jeg min brors, for han var alligevel ikke hjemme.

Weekenden har blandt andet stået på barnedåb i går - jeg var enormt stolt fadder til min venindes knægt, og det var en superfin dag!

I dag har så primært stået på afslapning og hygge (og så lige knap 10 km løb for samvittighedens skyld - der var et lidt for lækkert kagebord til den der dåb...) Nåede også en tur i biffen til halv pris i dag - så Sandheden om Mænd. Ret skægt og glimrende underholdning. Vil dog ikke påstå, at jeg blev voldsomt meget klogere på de der hankønsvæsener, men sjov var den!

Fordi jeg ikke har været hjemme, kunne jeg desværre ikke fikse billede af outfittet i går, men her er fra i fredags i striber og pletter og cashmere. Faktisk et outfit, der er enormt meget mig!

Ingen kommentarer: