fredag den 8. oktober 2010

Hvorfor er det i øvrigt lige...

...at det er så møgsvært at skille sig af med visse ting i sin garderobe - selvom det er så længe siden, at de har været i brug, at det er umuligt at huske...

Skal som nævnt flere gange til Fashion Flea i morgen og tog lige en ekstra rundtur i skuffer og skabe i går for at være sikker på, at jeg virkelig slipper af med alle de der ellers nok så fine sager, som af uransaglige årsager bare ikke kommer på. Og i øvrigt ikke har været det i umindelige tider.

Og flere gange tog jeg mig selv i at blive sentimental og tænke "ej, den er jo også pææææææn" (men hvorfor pokker har du den så aldrig på tøsebarn) eller "hvis jeg nu bare liiiiiige" (jamen det GØR du jo ikke...) eller "hvad nu, hvis jeg kommer til at fortryde det" (jamen for pokker, det er jo bare en kjole - så køber du jo nok en ny...) Som du rent faktisk kommer til at gå med!

Sad faktisk for nylig og kiggede mine Trendsales-handler igennem og kunne konstatere, at af alle de ting, jeg har solgt gennem tiden, var der faktisk kun én enkelt taske, jeg godt kunne ærgre mig lidt over at have givet slip på. Resten af tingene havde jeg mere eller mindre lykkeligt glemt - eller i det mindste ikke savnet!

Men altså - det kan jo så også være, at problemet løser sig selv med, at jeg får alle tingene med tilbage igen i morgen. Det satser jeg nu ikke på...



Ingen kommentarer: