onsdag den 20. oktober 2010

Nyeste item på ønskelisten

...er et glattejern - og efter hvad jeg kan læse mig til, er det værd at give pengene ud for GHD. Så det overvejer jeg kraftigt. Egentlig er mit hår nogenlunde glat, men det har lige nøjagtigt de der irriterende bølger og fald, som det indimellem kunne være rart at blive fri for.

Pt. er mit bedste bud at shoppe på LookFantastic, hvor det kan fås til lige omkring 830 kr. inkl forsendelse med den nuværende kurs - men findes det billigere andre steder, hører jeg naturligvis meget gerne om det. Eller hvis det faktisk er en opreklameret fis i en hornlygte, og jeg lige så godt kan hapse et væsentligt billigere ;-)

4 kommentarer:

Laura sagde ...

Jeg har investeret i et (og måtte af med hele 1600 for det dengang..........) men det er helt klart pengene værd, og ER virkelig det bedste på markedet, hvis du spørger mig! :-)

Miss Maybe sagde ...

Ih, fedt med lidt input. Tusind tak Laura. Rart at høre, at det også er alle pengene værd til fuld pris. Må vist fluks bestille et, når oktober - og dermed shoppestop - er overstået.

Anonym sagde ...

Jeg glatter altid mit hår og har nu mit nr. 2 ghd-jern (- Ja, det kan godt slides op, når man skambruger det, som jeg ;-D) Det ER det bedste og er en rigtig rigtig god investering, også hvad angår holdbarhed. Jeg køber aldrig et andet - alså før, der er et der overgår..;-)

/Anne

Miss Maybe sagde ...

Godt at høre - nu har jeg også bestilt og satser på, at jeg bliver rigtigt glad for det, men mon ikke!