lørdag den 9. oktober 2010

Fantastisk dag til Fashion Flea


Så er jeg hjemme igen efter en rigtig fin dag til Fashion Flea. Både mig og min makker var lidt ramt af festligheder i går (jeg var til en ok Robyn koncert i Falkoner), så vi måtte lige hive os selv lidt op med håret. Heldigvis er hun verdensmester i proviant, så energidepoterne var godt forsynede!

Og det fik vi faktisk brug for, for der var ret godt gang i den gennem hele dagen. Nogle perioder var mere travle end andre, men overordnet var der faktisk rigtigt fint med mennesker. Så vi fik solgt rigtigt godt ud af vores bunker (og ikke et ord om, at det også var særdeles tiltrængt), og jeg synes virkelig, at det er skægt. Både at forvandle fejlkøb til cool cash, men mindst lige så meget se andre blive glade for de ting, man selv er færdig med (eller aldrig er kommet igang med). Fik bl.a. den største krammer af en sød sød pige, som købte min aflagte Marc Jacobs taske. Så er det virkelig skønt at være afsted!

Det var ellers ikke fancy mærkevarer, der dominerede vores stand, men alligevel lykkedes det da min makker og jeg at indkassere cirka 6k i løbet af i dag :-D Jeg havde på forhånd svoret ikke at skulle investere i noget, så skyklapperne blev godt og grundigt skruet fast, når jeg var nødt til at forlade standen for at vandre på toilettet eller på besøg hos en veninde, der også var med. Alligevel kom der lidt med hjem - men må hellere fluks understrege, at jeg altså ikke har brudt mit shoppestop! For jeg nøjedes med at gå på jagt i min standmakkers sager og heldigvis fandt hun også noget hos mig, så jeg fik byttet mig til en fin Marc by Marc Jacobs clutch (som er samme farve som den taske, jeg købte for nyligt), et par fede glitterarmbånd (også MBMJ) og endelig et lækkert tørklæde. Total bonusdag.


Meget fine sager :-)

Ingen kommentarer: