fredag den 15. oktober 2010

Ok indrømmet, jeg er en svag, svag sjæl...




...for nu har jeg klikket køb. Men altså - de ER virkelig fine. Har længe savnet et par korte støvler, hvor skafterne ikke er for brede og der ikke er for meget cowboystøvle over dem. Og som samtidig ikke er for kedelige.

Desuden er de fra DKNY, som har været trofast leverandør til to andre par vinterstøvler, som jeg har været vildt glad for, så satser på, at det her par matcher i både komfort og pasform. Og så er det superfedt, at de findes i (nogle) halve størrelser, så jeg har bestilt dem både i 40,5 og 41, da mine andre støvler har været lidt store i størrelsen.

Og er det jo i øvrigt først et køb, når jeg rent faktisk har modtaget dem og beslutter mig for at beholde dem, ikke... ;-)

Jeg fandt dem hos Carla F. Fristet - så klik her.

Ingen kommentarer: