søndag den 11. april 2010

Weekend kluns

Jeg har haft den "udsøgte fornøjelse" at tilbringe hele weekenden på arbejde i provinsen. Er lige landet hjemme i sofaen, så er godt og grundigt smadret og kan ikke helt overskue, at det skal være mandag lige om lidt.

Fordelen (ud over gode penge - juhuu) var, at jeg kom i nærheden af et helfigurspejl.

I går:
Hilfiger ballerinaer, Phobia jeans, H&M bluse og Månestråle cardigan. Dertil yndlingsur (as always) og armbånd fra Marc by Marc Jacobs.

Detaljebillede af armbåndet - som jeg iøvrigt (blandt andet) fik i fødselsdagsgave af mine søde forældre.

I dag:
DKNY støvler, Wolford tights, Sue long tanktop/kjole fra Samsøe&Samsøe, tynd strik fra Comptoir des Cotonniers, cashmerecardi fra Månestråle og tørklæde fra Rabens Saloner.

3 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Ih hvor er det armbånd altså fint!

Beam sagde ...

Juhu, helfigursbilleder fra dig! ;o) Tak for kigget.

Miss Maybe sagde ...

@Lisbeth - takker. Jeg er også rigtigt glad for det!

@Beam - jeps, tænkte at jeg hellere lige måtte gøre dig obs på det, nu det rent faktisk var lykkedes :-)