tirsdag den 6. april 2010

I Carries fodspor...






Kan I huske et af de sidste afsnit af SATC, hvor Carrie er flyttet til Paris med russeren og skal møde hans ex-kone til frokost....

Som stor fan af både serie og film kan jeg udmærket huske scenen - men er alligevel ikke så stor fan, at jeg havde styr på, hvor den blev optaget. Men det havde min bror (!) tilsyneladende - nok mest fordi, han tidligere havde været på restauranten - som hedder Kong og ligger lige ved Seinen. Og som helt sikkert er et besøg værd selv uden SATC-referencerne, for stedet er indrettet af Phillippe Starck og supercool.

7 kommentarer:

Emilie sagde ...

Sejt! om det så ikke havde været besøget værd, så da bare for at sige man havde været der :)

Anne sagde ...

Russerens ekskone siger: "The chairs are hideous, HIDEOUS!" :)

Fine billeder!

/Anne

Miss Maybe sagde ...

@Anne: Haha, godt husket! Synes nu iøvrigt godt om dem, men bedre uden ansigterne.

@Emilie: Ja, det er lidt sjovt at have været der - bliver vist liiige nødt til at gense afsnittet snart.

Miss Maybe sagde ...

Hov, og tak for rosen til billederne Anne :-) Det er utroligt, hvad sådan en lille iPhone kan præstere. Den har virkelig haft god indflydelse på mængden af billeder på bloggen! (det er nemlig supernemt, når man bare kan sende dem direkte med mail fra telefon istedet for først at skulle rode med kabler osv)

Anne sagde ...

Jeg kunne nu også godt tænke mig sådan 4 til spisebordet :) Det ville ikke gøre noget. men ja, det skulle være uden ansigterne.
Åhh iPhone... det ville være det sidste led i min ellers perfekte tilværelse... eller! men smart det er det nu! :)

/Anne

Ms Confashion sagde ...

Er lige lemming hér og har virkelig også drømt om de stole... helst i røgfarve!
Og blev faktisk lidt fornærmet over der der fisefornemme x ;-)
Skønne billeder, fatter ik de er taget med en iPhone?!?!
skønt!

Miss Maybe sagde ...

@Anne - jeps, de ville også klæde min lejlighed. Måske bare en enkelt til soveværelset. Alternativt drømmer jeg om den høje skammel i samme serie til mit køkken. Og mht iPhone kan jeg kun sige køb,køb,køb ;-)

@Ms Confashion - lemming må man gerne være, når det er efter fashionable ting ;-) Og faktisk ret imponeret over, hvad den lille telefon kan udrette. Faktisk er de fleste af mine billeder taget med den!