onsdag den 21. april 2010

Kære Friis & Co...



...kunne I mon ikke overtales til at lave denne fine sag i læder???

For jeg blev spontant forelsket, da jeg så den på fine Camilla fra Whynotblog og satte fluks jagten ind. Og blev ret begejstret, da jeg ikke måtte ud i et stykke ekstremt detektivarbejde, men straks havde held på Friis' egen webshop.

Men højt at flyve and all that... For desværre er smuksakken i imiteret skind, og det er jeg altså ikke rigtigt til :-( Så please Friis - kan den ikke fikses i en ægte skind-version?

Er du knap så vanskelig som mig, så find den her.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

jeg er enig - imiteret laeder er bare ikke ok!! ;O)

/Lise

Beam sagde ...

Helt enig. Jeg spottede for resten et par lædertasker i HM, hvilket jeg blev ret overrasket over. Har også set en taske i ruskind, som ikke var helt billig.

Miss Maybe sagde ...

@Lise - enig, imi-læder holder ikke. Så vil jeg altså hellere undvære.

@Beam - ja, man kan være heldig. Har selv haft et par fine lædertasker fra H&M i garderoben gennem tiden!