mandag den 19. april 2010

Seneste køb - er til køleskabet...

Jeg må ærligt indrømme, at det der med at finde på, købe ind og lave mad ikke just er min stærke side - har lidt en tendens til at ende i de samme velkendte retter, når klokken for længst er kvart over dødsulten, og jeg scanner supermarkedets hylder desperat på vej hjem fra kontoret.

Derfor blev jeg fyr og flamme, da jeg hørte om Årstidernes koncept "måltidskasser" her i weekenden. For har tidligere været kunde hos Årstiderne for efterhånden en del år siden, men jeg syntes, der gik lidt for meget kålrabi, sølvbede og andre mærkværdigheder i den, som jeg aldrig rigtigt fik brugt.

Frister det, så bliv klogere på konceptet her.
Så jeg var lykkelig over, at de nu (sikkert for længst) har lanceret et koncept, hvor man får det hele "forærende" - ingredienser, opskrifter - og ikke mindst idéerne. Helt perfekt!

Derfor kunne det nærmest kun gå for langsomt at få klikket køb - og nu skal jeg bare lige have sendt en nøgle, og så kan jeg ellers bare læne mig tilbage og glæde mig!

Ingen kommentarer: