mandag den 19. april 2010

En af mine akilleshæle...

...på modefronten er overtøj. Jeg synes simpelthen, det er så forbandet svært at finde. Er pt smådesperat for at finde en passende forår/sommerjakke, for selvom jeg knuselsker mine skindjakker, er det bare ikke altid lige perfekt og passende med sådan en kort størrelse.

Men det er dælme op ad bakke, synes jeg. For enten bliver det for kedeligt, for flippet eller bare forkert. Ville vældig gerne have en helt klassisk trench, men jeg kommer simpelthen til at se så damet ud i sådan en størrelse.

Og mens flere af mine fellow bloggerladies rocker parkacoats, må jeg erkende, at looket får mig til at ligne en misforstået pædagog på den helt forkerte måde. Suk altså.

Så... Gode bud på en forårsjakke med et twist, anyone???

2 kommentarer:

Tigeren aka Chau sagde ...

En enkel læderjakke går aldrig af mode og den kan du bruge til både jeans og en blomstret kjole. Et must i garderoben efter min mening.

/Chau
http://thetigerakachau.blogspot.com/

Miss Maybe sagde ...

Tak for input - og jeg er rørende enig! Har allerede indtil flere læderjakker i garderoben, så det er et supplement til dem, jeg er på jagt efter :-)