torsdag den 22. april 2010

In the bag...

Nu er det sådan, at jeg er en lidt nysgerrig størrelse, og jeg ved ikke noget bedre end at snuse i alverdens ting. Så jeg klikker altid flittigt ind, når nogle af de skønne kvinder her i blogverdenen afslører, hvad de slæber rundt på i deres tasker.

Men nu er det jo sådan her i livet, at man ikke bare kan blive ved at få uden selv at give noget!
Dagens taske er min skønne lilla fra Marc by Marc Jacobs, som er et helt fantastisk udsalgskup fra sidste sommer - købt til halv pris. Sådan en taske man kun kan blive i godt humør af - og så er den endda rummelig og har stropper, der kan gå over skulderen oveni hatten. Bonus!
Og her er så dagens assorterede indhold af (hjemmebagte!) boller (med kniv) og gulerødder - og nej, så sulten er jeg ikke i løbet af en dag, mine to kolleger spiser også med :-) Derudover nøgler, iPod (uden høretelefoner - flot...), solbrilleetui (men solbrillerne er blevet hjemme, grr...), ekstern harddisk, notesbog, usb-nøgle, pung, læbepomade, arbejdstelefon, plasticbox med nødder og rosiner, hårspænde og -nål, et par sydkoreanske småmønter og endelig mine kørehandsker.
Det meste af mit skrammel lidt tættere på...

2 kommentarer:

Ms Confashion sagde ...

Åh, ææælsker os, de der lidt snage-agtige inlæg... hvad har du i din taske, hvad har du i dit køleskab usw... YUM,dét er skægt!!!
Og hvor har du altså en læks taske og virkelig fin pung :-)

Miss Maybe sagde ...

Dejligt, at jeg ikke er alene med min nysgerrighed ;-)

Og takker for rosen - er også vældigt glad for begge dele. Pungen er iøvrigt fra COS.