fredag den 23. april 2010

Jeg vil egentligt godt sige undskyld...

...til den stakkels pige i Netto, som jeg vist kom til at kigge lidt for indgående på igår. Men altså, det var jo bare fordi, hun havde den her fine trenchcoat på, og jeg skulle lige se, om det ikke var den, jeg havde smidt i min H&M-bestilling forleden.

Og det er jeg ret overbevist om, at det var. Og nu er den så slettet. For jeg kunne mærke, at lige så meget som jeg syntes, at en koralfarvet jakke var en forrygende idé, da jeg klikkede køb - lige så lidt vil jeg nok få den brugt i virkeligheden...

Men jakken var superfin, så nu prøver jeg med en sort i stedet. Forudsigelig, moi... Overhovedet ikke - eller noget...

Anyway - det er den her, jeg har bestilt - og den så ud af meget mere end sine 349,- - som endda kan blive noget mindre med seneste rabatkode på 8796, der giver 25% rabat på én vare.



Ingen kommentarer: