tirsdag den 8. september 2009

Total tørklædeoprydning

Jeg har tidligere fortalt om min forkærlighed for tørklæder, og det er bare en af de ting, som synes at vokse i min egen garderobe helt uden min hjælp (ok, så næsten da...)
Det betyder så bare, at jeg ikke får brugt hele samlingen, og nu har jeg ryddet lidt ud og bl.a. fundet disse fine sager fra Alexander McQueen, Cacharel og Épice, som må videre.
Tænker priserne ligger cirka her:

Lyserødt Alexander McQueen skull tørklæde i silke, måler ca. 110x117 cm, i perfekt stand: 900 pp Multifarvet silketørklæde fra Cacharel, måler 24 x 170 cm + frynserne, er i silke og aldrig brugt: 300 pp
Tyndt, lækkert tørklæde i blød uld fra Épice, måler 72x72cm, mindstepris: 250 pp.


Er du interesseret i et af de tre, så smid en kommentar eller skriv til eventueltogmaaske@gmail.com.

Ingen kommentarer: