mandag den 28. september 2009

I'm back...

...og sådan cirka ruineret...

Men har til gengæld haft en intet mindre end fabelagtig uge i NYC. Veninden og jeg har hygget, shoppet, vandret byens gader tynde, shoppet, spist lækker mad, shoppet og bare hængt ud og kigget på mennesker. Og fik jeg sagt, at vi fik shoppet... ;-) Nu er det i hvert fald ikke vores skyld, hvis den amerikanske økonomi ikke snart kommer på fode igen - vi har gjort vores.

Jeg vil da i øvrigt lige prale af, at min kuffert faktisk holdt sig under de 12 kg, jeg havde sat mig som mål - præcis 11,9 kg viste vægten i lufthavnen. Hvad den så viste, da vi fløj hjem - det er vist en helt anden sag. Og jeg skal vist slet ikke snakke om den der ekstra sportstaske, som pludselig også havde sneget sig ind i samlingen...

Til gengæld lover jeg, at jeg nok skal vise nogle af mine mange goodies frem snarest. Skal bare lige have hovedet helt op i gear igen.

Ingen kommentarer: