søndag den 3. juli 2011

Med krydsede fingre...

...sidder jeg lige nu og håber, at det der skybrud bliver ved tanken. Og at jeg ikke får brug for min gulvspand i dag. Det gjorde jeg nemlig i går, da det gamle tag på min ejendom ikke kunne holde til presset, og derefter begyndte at slippe regnen ind - og den fik så stille og roligt arbejdet sig ned til mit loft, hvor den pissede ud gennem lampeudtaget i loftet (wtf!).

Nå ja, og i den anden ende af etablissementet stod vaskekælderen under en halv meter vand, så er virkelig spændt på, hvornår den er oppe og køre igen... Så hurra for at have søster til middag, som fluks tog alle mine gennemblødte håndklæder med hjem til vask og tørring. Men puha for en omgang, var dælme ved at blive oprigtigt bekymret. Håber virkelig ikke, at jeg skal have yderligere indendørs swimmingpool i dag. Så kan man lære ikke absolut at ville bo øverst...

Ingen kommentarer: