fredag den 15. juli 2011

Hvad er jeres yndlingsapps?

Nu er jeg jo blevet iPad ejer og forudser allerede, at vi bliver særdeles lykkelige sammen. Men iPad'en er jo kun fancy indpakning for en røvfuld teknik, og der mangler jeg altså lidt gode tips og tricks til, hvilke apps jeg simpelthen ikke må undlade at hapse.

Jeg skal naturligvis nok dele ud af mine egne favoritter, når jeg lige får et overblik. Forudser, at der bliver fyldt godt op på den næste uges ferie, for min mor ville sørme ikke stå tilbage for sine unger, så hun har også lige hapset en iPad - og dermed er min far den eneste i ferieflokken (som ud over mine forældre, søster og bror desuden tæller min søsters kæreste + min kæreste), der ikke har en iPad. Så mon ikke, at vi udveksler favoritter undervejs.

5 kommentarer:

Cecilie sagde ...

Gossip junkie HD, blogpress, mypad og Uno (ja spillet), det er de app's jeg har brugt mest indtil videre :)

Øglemor sagde ...

Blogpress og Kindle er mine favoritter. Og derudover er det begrænset, hvor meget jeg selv har fået lov til at bruge den - Øglen tog ejerskab over den fra første tryk, så hun bruger den flittigt. Mens jeg må se bistert til henne fra den bærbare - eller vente til hun er blevet puttet ;-)

Miss Maybe sagde ...

Orv, fantastiske tips begge to - tusind tak, dem vil jeg straks lure nærmere på.

Og Øglemor - jeg føler med dig. Har endnu intet afkom at slås om legetøjet med, men jeg forudser, at min far vil være en værdig kandidat til at stjæle iPads i et ubevogtet øjeblik, efter at han fik øjnene op for Angry Birds til jul...

Betina sagde ...

Angry birds, Angry Birds Rio, Angry Birds Holiday. Vi er meget store Angry Birds fans. :)
Ellers Net-a-porter, Vogue, Empire Magazine, IMDB, Musicquiz.....

Miss Maybe sagde ...

Hehe, som iPhone ejer er jeg også for længst med på Angry Birds bølgen :-) De andre må jeg fluks tjekke ud.

Er det iøvrigt bare mig, der ikke kan finde ud af det, eller kan man ikke svare på kommentarer i Blogpress?