onsdag den 26. januar 2011

Jeg har egentlig slet ikke tid til at være her...


...for jeg skal have lukket alle mine projekter, inden jeg i morgen tidlig (meget tidlig faktisk, ufff) smider passet i tasken, tager kufferten (og min søde mor) i hånden, og sætter kursen mod London. Senere kommer min søster også, og sammen skal vi bare rigtigt tøsehygge og slappe af. Helt perfekt. Har ikke de vilde planer, for var jo faktisk afsted (dog på job) for blot et par uger siden, men altså, London er jo altid skøn.

Og nu er det sådan, at vi skal bo lige rundt om hjørnet (cirka) fra en Mulberrybutik, så mon ikke, at jeg liiige skal ind og klappe lidt på den smukke Daria.

Jeg har i øvrigt fundet ud af, at den lille skindclutch, jeg hapsede på udsalg hos Designers Remix, er helt perfekt til at samle pas, billetter og alt det andet papirsnask, man skal bruge på sådan en tur.

Ingen kommentarer: