torsdag den 30. december 2010

Udsalgsamok

Det der udsalg er altså lidt noget farligt stads. For jeg har altså lidt svært ved at modstå gode tilbud - der er bare noget pokkers lokkende ved de der skilte med minus 50 procent (for mindre tæller altså ikke helt rigtigt som udsalg, synes jeg... Det er bare lidt fesent...)

Anyway, i løbet af udsalget er min garderobe blevet fornyet med...:
Smuk strik fra Designers Remix, som jeg har haft et rigtigt godt øje til længe - men har været for nærig til at smide 1499,- efter. Det har jeg heldigvis ikke været alene om, så haps snup.
Lækker og cosy strikkjole fra Inwear, som er behagelig og fin på samme tid. Fik den forærende af min søde mor før jul i sort (dog købt til fuld pris), så da jeg fandt versionen i creme til halv pris, kunne jeg ikke stå for at slå til. Den creme egner sig godt til hverdag (når den lige holder op med at fnulre helt vildt, som den gør lige nu), mens den sorte både kan bruges til hverdag og mere festlige lejligheder. Den var blandt andet perfekt til den store familiejulefrokost anden juledag.

Jeg er helt vildt med detaljen på ryggen.

Og så har jeg noget med små fine dimser i blødt skind - og så til halv pris. Har faktisk også hapset en fin kjole fra Designers Remix (fornemmer man et tema), men kunne ikke lige finde et brugbart billede online - og det er for mørkt til at få detaljerne i sort-i-sort med, så det må vente.

Nå ja, og så har jeg da faktisk også gjort en ret vild investering, men det må lige få et indlæg for sig selv...

Ingen kommentarer: