mandag den 3. januar 2011

Årets sidste køb (altså i 2010...)




Som nævnt i sidste post er jeg kommet til at gå lidt udsalgsamok. Det var egentlig slet ikke meningen, men så havde en bekendt bestilt en skøn sag hjem fra Net-A-Porters udsalg, og da hun kom i tvivl, skyndte jeg mig at slå til. Så sig pænt goddag til 2010's sidste tilføjelse til garderoben: Miss Edie! Irriterende nok bliver Blogger.com bare ved at vende billederne forkert, når jeg uploader, selvom de vender rigtigt i originalversionen, så I må lige nøjes med en lille smagsprøve...

4 kommentarer:

Guapizimo sagde ...

Hvor er du heldig at være blevet ejer af den, jeg kunne også godt tænke mig en Edie!

Miss Maybe sagde ...

Edie er vidunderlig. Glæder mig også til rigtigt at få hende brugt - er ikke kommet så meget i gang, men det skal nok komme :-)

Hanne sagde ...

Ihhh ja hende har jeg jo også og den er bare fantastisk!
Sjovt hvis det var dig, der købte min Chloe Paddington - og endnu mere imponerende at du stadig har den! :o)

Miss Maybe sagde ...

Ja, den er bare så skøn.

Og ja, ret skægt med Paddington'en - og jeg er så godt som 100% sikker - vi mødtes ved Frederiksberg Centret og handlede på en cafe, der ligger lige ved siden af. Det var min allerførste dyre taske, så selvom jeg ikke rigtigt bruger den, kan jeg simpelthen ikke nænne at skille mig af med den.