mandag den 1. november 2010

Nu, hvor det er blevet november...

...må jeg jo faktisk shoppe igen. Men sådan cirka nogenlunde samvittighed. (og så ikke et ord om, hvor elendig jeg rent faktisk var til at overholde mit shoppestop i oktober. Først var der jo de der Donna Karan støvler, som godt nok endte med at ryge retur, og så smed H&M billig cashmere på hylderne i børneafdelingen, hvilket var mere end min i forvejen svage rygrad kunne holde til.

Jeg har allerede en laaaang liste af ting, jeg meget gerne vil sende direkte ind i garderoben. Blandt andet er jeg fælt fristet til at ofre en mindre formue hos Club Collection. For som sagt - jeg kan ikke stå for cashmere - og jeg kan SLET ikke stå for billig cashmere.

Jeg har allerede en trøje derfra, som jeg købte til Designer Forum tidligere på året, og kvaliteten er rigtig god - blød, lækker og uden for megen fnuller, mens formen stadig er fin efter flere gange vask.

Men der er jo også lige den der halskæde på Ebay, de korte (og temmeligt dyre) støvler, drømmen om et par læderleggings, GHD-glattejernet, frisørbesøget og og og.... Frygter allerede, at det bliver en dyr måned.

Ingen kommentarer: