søndag den 14. november 2010

Nooooooo!

Forleden skete det, der bare ikke måtte ske. Jeg satte mig ind i bilen og straks lød et væmmeligt "riitschh".

Stoffet på knæet på mine all-time favorite yndlingsjeans har kapituleret, og jeg var nærmest grædefærdig. Bukserne har været total yndlings gennem de sidste seks år og er bare blevet mere og mere perfekte for hver vask. Og efterhånden har de været lappet og repareret så meget, at udgiften for længst har overskredet de 500 kroner, jeg oprindeligt gav for dem i Only-biksen i Århus.

Ih altså... De var bare perfekte - god vask, perfekt pasform - hele pakken. Så nu er der virkelig en mangel i min garderobe, for godt nok har jeg flere par jeans, men altså - ingen, der er så perfekte som disse. Og det nytter ikke engang at forsøge at reparere. Stoffet er tyndslidt - og det andet knæ er også snart på vej. Suk.

Er der noget værre, end når man må vinke farvel til en garderobefavorit...


Ingen kommentarer: